Hei, miten sait hyvityksiä Token IO:lta, ovatko Tokenio Kryptptonminin pankkisiirrot?
Hi how did u get refunds from token io mine are tokenio krytptonmin bank tranaferas
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Radom Pay hyvitti rahat, mutta lähetin heille kopiot tokenista ja he vain nopeuttivat prosessia. Krypto hyvitti rahat, mutta vain koska Straall käski heitä tekemään niin maksutapahtumien kulkiessa heidän kauttaan.
Automaattinen käännös:
billi85
Hopea
1 kuukausi sitten
Verkkosivustoja nexbric.net ja skinb24* ylläpitää Xpate Ltd. Näillä verkkosivustoilla tarjotaan uhkapelejä.
Radom Pay hyvitti rahat, mutta lähetin heille kopiot tokenista ja he vain nopeuttivat prosessia. Krypto hyvitti rahat, mutta vain koska Straall käski heitä tekemään niin maksutapahtumien kulkiessa heidän kauttaan.
it was radom pay that refunded them but i cc’d token and they just sped up the process. Krypto refunded but only because straall told them to as the transactions went through them
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Eli minun pelini ovat kryptonim sp zoo ja token io. Voinko kuulla mitä sanoit sähköpostissasi, jotta tiedän parhaan tavan edetä?
Ne näkyvät minun koneellani kryptonimina, mutta eri loppuina, esim. Kryptonim, Sp.zoo ja myös token.io:n kautta.
They show as Kryptonim on mine but different endings ie. Kryptonim. Sp.zoo and also state via token.io
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Saitko hyvitystä, minulla on molemmat nämä kaksi?
Automaattinen käännös:
Utbmitchy
Platina
1 kuukausi sitten
Olen tehnyt valitus Skrilliä vastaan oikeusasiamiehelle tammikuusta lähtien. Hän myönsi pyytäneeni heitä sulkemaan tilini uhkapelaamisen vuoksi, mutta heidän automatisoidut järjestelmänsä eivät reagoineet asiaan. Oikeusasiamies päätti Skrillin hyväksi ja totesi pohjimmiltaan, että se oli omaa syytäni!!!