Älä lähetä heille kuvakaappauksia, koska niissä on linkkejä useampiin kuvauksiin kuin luuletkaan. Lähetin heille sähköpostia yhdestä tietystä kuvauksesta ja totesin sitten, että pankissani on paljon muitakin linkkejä niihin, joten tilaus hylättiin.
Joten sano vain, että he ovat ottaneet paljon maksuja vankilastasi etkä ole saanut heiltä mitään jne. pysy heidän puolellaan, ole kuitenkin sinnikäs, onnea matkaan.
tarkistin juuri sähköpostin ja olen itseasiassa lähettänyt heille noin 2viikkoa sitten sähköpostka saamatta vastausta. Kauanko sinulla kesti saada vastaus?
I just checked my email and I actually sent them an email about 2 weeks ago with no response. How long did it take you to get a response?
tarkistin juuri sähköpostin ja olen itseasiassa lähettänyt heille noin 2viikkoa sitten sähköpostka saamatta vastausta. Kauanko sinulla kesti saada vastaus?
Automaattinen käännös:
6 tuntia sitten
info@expertdress.com
Lähetä heille myös sähköpostia, koska ne liittyvät jotenkin toisiinsa.
Laita minulle sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle mitä minulla on. Sain pankin kautta hyvityksenä 2860 puntaa, koska he eivät kiistäneet maksutapahtumia.
Pop me your email and I’ll send over what I have. I had £2860 refunded through the bank as they didn’t dispute the transactions
Automaattinen käännös:
3 tuntia sitten
Hei Josie, voisinko ottaa sinuun yhteyttä saadaksesi lisätietoja siitä, miten takaisinperintöjen kanssa menettelitte?