Älä lähetä heille kuvakaappauksia, koska niissä on linkkejä useampiin kuvauksiin kuin luuletkaan. Lähetin heille sähköpostia yhdestä tietystä kuvauksesta ja totesin sitten, että pankissani on paljon muitakin linkkejä niihin, joten tilaus hylättiin.
Mixcrede rodcah priling trgr texavo 2
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
Pukuota1
3 kuukautta sitten
Ja miten te ne löysitte??
And how do you found them??
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Joten sano vain, että he ovat ottaneet paljon maksuja vankilastasi etkä ole saanut heiltä mitään jne. pysy heidän puolellaan, ole kuitenkin sinnikäs, onnea matkaan.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
Pukuota1
3 kuukautta sitten
Vau, kiitos paljon. Kuinka kauan jouduit odottamaan?
Laita minulle sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle mitä minulla on. Sain pankin kautta hyvityksenä 2860 puntaa, koska he eivät kiistäneet maksutapahtumia.
Pop me your email and I’ll send over what I have. I had £2860 refunded through the bank as they didn’t dispute the transactions
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Hei Josie, voisinko ottaa sinuun yhteyttä saadaksesi lisätietoja siitä, miten takaisinperintöjen kanssa menettelitte?
Automaattinen käännös:
Thomas-091
jef10mur
Kulta
jef10mur
3 kuukautta sitten
Hei. Ei valitettavasti 😔
Automaattinen käännös:
Arra89
Platina
3 kuukautta sitten
Onko kukaan ollut tyytyväinen Euflopqiin, Hupeiween, Floxyhealthiin, Terrversiin ja Trversiin?
Automaattinen käännös:
Jasmo079
marlinsce
Hopea
marlinsce
3 kuukautta sitten
Hei
Olen ottanut yhteyttä Lootexoriin useita kertoja ja he ovat hyvittäneet rahat minulle.
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Timantti
3 kuukautta sitten
Etsin apua seuraavien kanssa: Casper bets, Passpoint Sp ja Radom pay sp
Saako kukaan rahojaan takaisin koodauspalveluntarjoajalta Xpate ltd? Kertokaa kokemuksistanne kanssani.
Automaattinen käännös:
Holland90
Hopea
3 kuukautta sitten
Hei, löysin vain tämän
Iso-Britannia: Yhdistyneessä kuningaskunnassa palveluja tarjoaa xpate Ltd, Englannissa ja Walesissa rekisteröity yritys (rekisterinumero: 11920779), jonka toimisto sijaitsee osoitteessa Level 18 40 Bank Street, Canary Wharf, Lontoo, Englanti, E14 5NR. xpate on Financial Conduct Authorityn (viitenumero: 901021) valtuuttama laskemaan liikkeeseen sähköistä rahaa ja tarjoamaan maksupalveluita.
Automaattinen käännös:
rassellev
Pronssi
3 kuukautta sitten
Kaverit, maksoin tänään nämä maksut ja kaikki tapahtumat onnistuivat Acquirer ID 15554 -kuvaajalla "14YLIDE ADVERTISING".
Automaattinen käännös:
antonstamanis
Pronssi
3 kuukautta sitten
Hei kaverit,
Onko kukaan täällä törmännyt Lootexoriin, PBC:hen, Bestboost_prohon, Casper Betsiin, Passpoint SP:hen, Radom Payhin, Xpateen tai Nuveihin? Olen viime aikoina törmännyt näihin nimiin ja yritän saada niistä lisätietoja.
Jos sinulla on kokemuksia, tunnet jonkun, jolla on yhteyksiä näihin, tai voit jakaa hyödyllistä tietoa, arvostaisin sitä todella. Kiitos jo etukäteen!