Tiedän, että olen samoin maksuyhdyskäytävän kanssa 🤦🏻♀️
Automaattinen käännös:
Fabito
Hopea
1 vuosi sitten
Hei .
Lopuksi @awintura_online, ei maksanut 237 000 dollaria, pyydän sinua tarkistamaan heidän sosiaaliset verkostonsa, tarkistamaan kaikki huijausvalitukset, toivon, että ne lisätään mustalle listalle, ne ovat alusta, jolla on 8 kuukauden huijauksia.
En ole kuullut juuri mitään. Jatka saman sähköpostin lähettämistä heille, sitten he kysyivät uudelleen tapahtumia ja pankkikorttia jne. Hyödyttömät kusipäät🤣
Automaattinen käännös:
Youssf
Timantti
1 vuosi sitten
Miksi haluat vastauksen kauppiaalta?
Takaisinperinnön tekemiseen tarvitset vain postin lähettämisen kauppiaalle (tavaraa ei ole vastaanotettu tai tilauksen peruuttaminen). Ja jos he eivät vastaa, voit mainita sen takaisinveloituslomakkeessa.
En voi saada takaisinperintöjä, koska yksi yritys sanoi pankille, että olin vastaanottanut tavaraa ja minun on täytynyt toimittaa väärennettyjä kuitteja jne. Voin sulkea tilini, jos se toistuu
En voi, koska jotkut kauppiaat sanoivat antavansa minulle tavaroita, eivät tietenkään antaneet. Pankki ei salli minun periä takaisin ilman valvontaa
Automaattinen käännös:
Dustyd
Platina
1 vuosi sitten
Olen juuri hakenut takaisinmaksua pixelum.io:lta, olen sanonut, etten ole saanut heiltä mitään palvelua. He ovat sanoneet, että tuon nft-taidetta, mutta silti he eivät voi todistaa tätä, he ovat idiootteja
Ei ilmeisesti osoitti jotain pankille, koska pankki sanoi, että kauppias oli toimittanut todisteet! Mitä todisteita sinulla on? Pidä minut ajan tasalla, miten sinulla menee 🙂 kenen kanssa teet pankkisi, olen natwest
Automaattinen käännös:
Katze1337
Kulta
1 vuosi sitten
Antaisin ehdottomasti luottokorttitiedot, mutta vain kuusi ensimmäistä numeroa ja neljä viimeistä numeroa. Joskus saat hyvityksen. Estä kortti ja hae uusi; hyvitykset toimivat myös suljetuilla korteilla.
Revolut hylkäsi takaisinperintäni ja palautin heille alun perin viime viikolla kaikkiin todisteisiin, jotka yhdistävät yritykset ja osoittivat, etten ostanut mitään kauppiaalta ja minulla on todisteet heidän valehtelemisesta, mikä osoittaa, etten saanut heiltä mitään tavaroita tai palveluita. käsitellyt takaisinperinnän. Nyt vain odotellaan, vastaako kauppias.
Pankin on kerrottava, mitä todisteita heillä on sinua vastaan, sinulla on oikeus kiistää todisteet. Todistukseni on, että minulla ei ole tiliä kauppiaalle, joten en olisi koskaan voinut käyttää heidän palveluitaan.