Olen tehnyt henkilöllisyyden varmennuksen ja pyytänyt DSAR:ia. Odotan heidän vastaustaan. Olen myös listannut tapahtuman kuvaukset ja kuvakaappauksen heistä vastaanottamassa maksuja heidän puolestaan! Odotan vain vastausta.
Automaattinen käännös:
LCoatesy90
Romeo87
Hopea
Romeo87
5 kuukautta sitten
Kiitos, mutta minulla ei ole kyseisen kauppiaan tietoja pankissani. Oli muitakin, mutta en muista mitkä. Sain sähköpostin Walletolta, mutta en tiedä, mihin tapahtumiin se liittyy! Toivottavasti joku muu voi auttaa?
Automaattinen käännös:
Foreverwinningx
Apenson
Hopea
Apenson
5 kuukautta sitten
Yritin pankkikorttiani, mutta Swipez hylkäsi sen jostain syystä? Ei oikein käy järkeen, koska en ole nähnyt mitään todisteita.
Automaattinen käännös:
Foreverwinningx
Romeo87
Hopea
Romeo87
5 kuukautta sitten
Voitteko auttaa Compacton kanssa? Olen lähettänyt sähköpostia sekä heille että walletolle, mutta en ole saanut vastausta hyvitysten saamiseksi?
Automaattinen käännös:
cyoca2
Kulta
5 kuukautta sitten
Palwallet hyvitti rahat tänään. Ne hyvitettiin myös 12 kuukautta sitten. Toivottavasti tästä on apua.
palwallet.com
Automaattinen käännös:
Aellis
Foreverwinningx
Platina
Foreverwinningx
5 kuukautta sitten
Lähetin 66 takaisinperintää, joiden yhteissumma oli 7350 puntaa, Virgin Moneyn kautta - kauppias oli DSOL PAY - sama kuin Swipez.
45 päivän kuluttua heitä ei enää haastettu ja kaikki hyvitettiin minulle takaisin.
En ole varma, miksi Swipez tarjoaisi mitään. Olin rehellinen Virgin Moneyn kanssa ja he sanoivat minulle, että voin ilmoittaa tuotteen kuvauksesta poikkeavana.
he olivat loistavia
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Aellis
Timantti
Aellis
5 kuukautta sitten
Hei, mitä sanoit neitsyteläisille pyynnöille?? He hylkäävät väitteeni, koska heillä on Mastercard...
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Kika199
Timantti
Kika199
5 kuukautta sitten
Niin paljon apua, kiitos 👍🏻
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Pukuota1
Timantti
Pukuota1
5 kuukautta sitten
Hei, kuulitko näistä mitään vastausta tai pääsitkö mihinkään?
Automaattinen käännös:
Aellis
Pyne1688
Platina
Pyne1688
5 kuukautta sitten
Olen yrittänyt löytää sähköposteja, mutta en löydä niitä – valitin aluksi.
oli rehellinen uhkapelaamisen suhteen ja selitti, että he olivat esittäneet virheellisesti tapahtumia.
He johtivat valitukseen ja ilmoittivat minulle, että riitojenratkaisutiimi tukee tapausta ja sanoi, että voin riitauttaa 66 tapahtumaa.
Lähetin heille sähköpostia kaikesta ja he tekivät vaatimuksen, koska tuotteet eivät vastanneet kuvausta - tämä johtui heistä, ei minusta
johti kaikkien 66 palauttamiseen, koska niitä ei kiistetty
Automaattinen käännös:
Pyne1688
Aellis
Timantti
Aellis
5 kuukautta sitten
Haluaisin kuulla sähköpostin
kirjoitit sellaisena kuin minä olen
ei pääse niiden kanssa mihinkään.
Sain aika paljon minä
haluaisin vaatia takaisin