Onko kukaan koskaan saanut rahaa takaisin Falcora Financelta, nämä ovat pankkisiirtoja?
Automaattinen käännös:
DamienD
Martin61
Pronssi
Martin61
5 kuukautta sitten
Hyvä, että he ovat heidän kimpussaan. Mutta asiakkaan ja kortinhaltijan näkökulmasta... Visa Mastercard on valtuuttanut kauppiaan toiminnan, pankilla on velvollisuus ilmoittaa tästä korttiverkostolle ja takaisinperintäoikeudet ovat edelleen olemassa.
Luin eilen illalla artikkelin tästä Sergei Kondaktasta, että joku on osallisena rahanpesuun.
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Anonymized1181
Timantti
Anonymized1181
5 kuukautta sitten
Etsin näitä kaikkia
Automaattinen käännös:
Romeo87
Timantti
5 kuukautta sitten
Voiko joku kertoa minulle, minkä kauppiaan nimellä ELEGRO veloittaa kaikki rahani?
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Salamasalama
Timantti
Salamasalama
5 kuukautta sitten
Joo, mietin mikä PSP oli mukana...
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Timantti
5 kuukautta sitten
Voisinko pyytää jotakuta auttamaan minua antamaan osoitteen tai muita tietoja pankkitietojeni imgvibes-tiedostoista? En näe mitään.
myös palkkatilin täydennykseen, jos mahdollista, ja mmtempoon
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Anonymized1181
Timantti
Anonymized1181
5 kuukautta sitten
Jos pystyt etsimään osoitteen tai jonkin muun tärkeän tiedon, se olisi hienoa.
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Anonymized1181
Timantti
Anonymized1181
5 kuukautta sitten
Worldline on iso juttu
Automaattinen käännös:
Salamasalama
Anonymized1181
Timantti
Anonymized1181
5 kuukautta sitten
Katso tätä
Automaattinen käännös:
Daemion
Hopea
5 kuukautta sitten
Kaikkien pitäisi LOPETTAA näiden verkkosivustojen rahoittaminen, piste. Erityisesti Santedaa on varoitettu ja varoitettu lukuisia kertoja korttimaksujen vastaanottamisesta Isosta-Britanniasta/EU-maista väärillä kuvauksilla/MCC-tunnuksilla. He eivät kuuntele, koska se on heille aivan liian tuottoisa markkina-alue ja he ottavat vastaan satunnaisia takaisinperintöjä, koska lopulta he silti tienaavat omaisuuden. Lakatkaa vain laittamasta mitään heidän lähelleen.
Automaattinen käännös:
Romeo87
Timantti
5 kuukautta sitten
Voiko joku kertoa minulle, minkä kauppiaan nimellä ELEGRO veloittaa kaikki rahani?
Onko kenelläkään kokemusta tästä?
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Salamasalama
Timantti
Salamasalama
5 kuukautta sitten
Wordline vastasi minulle, ettei heillä ole mitään tekemistä asian kanssa jne.
Tiedän vain, että Sp-lompakko on Lontoossa, ja Images Vibes -osoitteen on aiemmin jakanut täällä.