Antoivatko he teille tietoja siitä, millaisia asiakirjoja XYZLOTR toimitti? Aion tehdä valituksen pankilleni, ja arvostaisin todella näitä tietoja, jos olisitte niin ystävällisiä.
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Snowyhill84
Platina
Snowyhill84
5 kuukautta sitten
Hyvittääkö rillpay rahat?
Automaattinen käännös:
Snowyhill84
Sabine1984
Platina
Sabine1984
5 kuukautta sitten
En minäkään, en tahallani. He vastasivat suoraan, ettei heillä ole mitään tekemistä heidän kanssaan...
Automaattinen käännös:
Sabine1984
Snowyhill84
Timantti
Snowyhill84
5 kuukautta sitten
Joten sitä ei ole vahvistettu, että se on he. Harmi.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
sd80
5 kuukautta sitten
Vau, aloin siis tarkastella kauppiaiden tietoja aiemmista rekistereistä, kesältä 2024. Voitko kertoa, olivatko nämä tuoreita? Näin esimerkiksi videopelien verkkosivuston. Se näyttää olevan pois käytöstä. Onko se lomakkeen kautta? Kuinka kauan sitten?
WOW, so I started to look at merchants from past records, summer of 2024. Can you tell me if these were recent. I saw the website for videogames for example. It seems to be out of commission. Is it via form. How long ago?
Automaattinen käännös:
5 kuukautta sitten
Mene ja hanki kryptovaluutat, Bitsent/Quickbit eivät hyvitä niitä, mutta minulla on onnistuneita takaisinperintöjä heidän kanssaan.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
5 kuukautta sitten
FLVA
FLIVNAM
Olen etsinyt näitä jo kuukausia, voisiko joku auttaa
Myös Arthur Frommers - siellä on laillinen verkkosivusto, joka defo ismt heitä
Valitettavasti siitä ei ole minulle paljon apua! Tiedätkö mikä yritys tämän takana on? Tai onko sinulla yhteystietoja? En löydä mitään!
Automaattinen käännös:
Unbroken
Haye
Platina
Haye
5 kuukautta sitten
Se oli digitaalinen alusta, jossa maksujen suorittamisen yhteydessä minulle luotiin tili ja kaikki muu verkkosivuston ominaisuuksien käyttämistä varten. En koskaan maininnut kryptovaluuttoja tai mitään vastaavaa. Tein valituksen, ja muutaman päivän kuluessa kauppias hyvitti maksut.