Kirjoitan pyytääkseni virallisesti yrityksellenne suoritettujen maksujen välitöntä hyvitystä
Tämä tapahtuma näyttää liittyvän Yhdistyneessä kuningaskunnassa laittomasti toimiviin yrityksiin. Olen erittäin huolissani tämän maksun luonteesta ja sen käsittelytavasta.
Pyydän teitä käsittelemään tätä virallisena ilmoituksena, joka vaatii välitöntä ratkaisua. Jos hyvitystä ei myönnetä viipymättä, minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin viedä asia asianmukaisten sääntelyviranomaisten käsiteltäväksi ja viedä sitä eteenpäin asianmukaisia virallisia kanavia pitkin.
Odotan vahvistusta hyvityksestä mahdollisimman pian.
Minä kirjoitin tämän 🙂
I am writing to formally request an immediate refund of payments made to your company
This transaction appears to be linked to companies operating unlawfully within the United Kingdom. I am extremely concerned about the nature of this payment and the way it has been processed.
Please treat this as a formal notice requiring prompt resolution. If the refund is not issued without delay, I will have no alternative but to escalate this matter to the relevant regulatory authorities and pursue it further through the appropriate official channels.
I expect confirmation of the refund as soon as possible.
i wrote this 🙂
Automaattinen käännös: