Hei, olen seurannut tätä foorumia jo jonkin aikaa. Mitä tulee Wintermdse-tapahtumiisi, kuinka sait pankkisi käsittelemään takaisinperinnän uudelleen. He pitivät omaani huijaukseksi ja hylkäsivät sen. Kuinka monta tapahtumaa teit wintermdsen kanssa ja mitkä olivat summat, koska omani ovat yhteensä 4000 puntaa, mutta tein vain 5 tapahtumaa yhteensä. Odotan vastausta tutkintaryhmältä, mutta minulla on todisteita siitä, että rahapeliyhtiö on kiistänyt suhteen heihin ja vahvistanut, että heillä ei ole yhteyttä Wintermdseen. Mutta sain talletushistoriani, joka on samanlainen kuin tapahtumat tilille. rahapeliyhtiö wintermdsen kautta. Ongelmani rahapeliyhtiön kanssa johtui siitä, että yritin tehdä nostoa, joka hylättiin useita kertoja ilman syytä, enkä saanut vastausta ongelman korjaamiseen. Pankkini on myös ollut kauhea tämän tilanteen suhteen ja osittain syyllinen, mutta myös minun syyni on otettava vastuu. Luuletko siis, että Wintermdse yrittää sanoa, että minäkin ostin taidetta, koska kaikki talletukseni olivat vähintään 500 puntaa, jos he eivät vastaa seuraavien kahden viikon kuluessa, palaan pankkiini ja vaadin takaisinperintää uudelleen.Olen jo eskaloitunut Talousasiamies pankkini tässä tilanteessa tekemien virheiden vuoksi olisi menettänyt vain 500 puntaa 4000 punnan sijasta. Kaikkein tuskallisinta on se, että menen pois 3 viikossa, olisi unelma, joka olisi ratkaistu ennen kuin pääsen lentokoneeseen.
Automaattinen käännös: