Olen lukenut, etten ole saanut tavaroita, mutta en ole varma, miksi he heittävät joitakin laatikoita takaisin. Olen toimittanut kaikki tiedot.
Ollakseni rehellinen, Revolut on se, johon he eivät katso heitä, ellei kaikki ole täydellistä ja todisteita on esitetty.
Automaattinen käännös:
Majdkdl
craigtay9989
Platina
craigtay9989
7 kuukautta sitten
Lähetin juuri joitakin NatWestille, mutta en ole vielä kuullut mitään vastausta, kaikki Revolutin lähettämäni ovat liian vanhoja.
Automaattinen käännös:
Sarahlewis
Hopea
7 kuukautta sitten
Hei kaikki, tein Revolutissa noin 30+ tapahtuman takaisinperintöjä kahdelle eri maksupalveluntarjoajalle ja kaikki veloitettiin ja hyvitettiin. En ole varma, pitäisikö minun tehdä lisää ja kokeilla onneani. En kuitenkaan halua, että palautukseni suljetaan. Kuinka monta olette tehneet yhteensä?
Automaattinen käännös:
Majdkdl
Platina
7 kuukautta sitten
Miksi sanoit Revolutin käyttävän hyvitysten saamiseksi?
Automaattinen käännös:
meandi
Praky
Platina
Praky
7 kuukautta sitten
reafter näyttää olevan yksi niistä, enkä löydä siitä mitään tietoa. Stripe mainitaan johdonmukaisesti, joten olen lähettänyt heille DSAR-kyselyn.
muut historian prosessorit vain menevät sivuille, joissa on 404-virhe.
Odotan innolla päivitystäsi
Automaattinen käännös:
8x7rqrgfbc37
Sarahlewis
Kulta
Sarahlewis
7 kuukautta sitten
Voisitko kertoa yksityiskohtaisesti, miten teit sen Revolutin kanssa? Mitä sanoit? Mitä todisteita toimitit? Kiitos
Automaattinen käännös:
meandi
Praky
Platina
Praky
7 kuukautta sitten
Voisin ehkä auttaa BLDV:n ja uudelleenjärjestelyn kanssa, mutta minun täytyy hankkia kannettava tietokone, joka on tällä hetkellä ystävän luona.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Anonymized1181
7 kuukautta sitten
Kiitos! Kerrothan, jos löydät jotain muuta tms., niin teen samoin 🙂
Etsin enimmäkseen mlsys:iä, img vibes:iä, sp wallet:ia, eudos:ia, doset:ia, eugit:ia ja eucstoli:ia.
Thanks! Let me know if there is anything else you find etc I will do the same 🙂
im mostly looking for mlsys, img vibes, sp wallet, eudos, doset, eugit, eucstoli
Automaattinen käännös:
7 kuukautta sitten
Tiedän keitä ovat eudos, doset, eugit ja eucstoli.