Miten pääsen kiertämään pankkia sanomalla, että valtuutin maksun turvakoodin kautta?
How do you get around the bank saying you authorised the payment through security push ?
Automaattinen käännös:
6 kuukautta sitten
Minulla on sama kysymys. Kiistän veloitukset sanomalla, että "tuotetta ei toimitettu", mutta he peruuttavat ne sanomalla, että hyväksyin veloituksen turvajärjestelmän kautta. Onko neuvoja?
Jos kyse on vallankumouksesta, sen syy on se, että he työskentelevät huijareiden kanssa, ja epäilemättä he ovat monien näiden maksutapahtumien vastaanottava pankki. He vitkastelevat, valehtelevat ja antavat väärää tietoa. He peruuttavat takaisinperintöjä ja muuttavat ne petokseksi voidakseen hylätä ne valtuutuksen perusteella.
Automaattinen käännös:
asancheg00
Pronssi
6 kuukautta sitten
Hei, minulla on listalla kaikki nämä yritykset. Jos jollakulla on tietoa jostakin niistä ja haluaisi auttaa, olisin erittäin kiitollinen. Kiitos!
Juuri näin minulle on käynyt. Sen lisäksi, että he peruuttavat riitautukseni, he luokittelevat monia muita suoraan petoksiksi (vaikka luokittelin ne toimittamattomaksi tuotteeksi) ja peruuttavat ne automaattisesti. Mitä asialle voi tehdä? Olen onnistunut saamaan takaisin joitakin veloituksia, mutta valitettavasti minulla on vielä paljon takaisin perimättä…