Hei, olisiko joku halukas auttamaan minua yrittäessäni saada 2000 dollaria voittoja Quickwin88:lta? Nosto hyväksyttiin, ja he sitten huijasivat minua 45 minuuttia ja hylkäsivät sitten nostoni väittäen laitonta vedonlyöntiä. En ole saanut mitään selitystä sille.
ole kiltti. He eivät pääse tästä pälkähästä. Olen nähnyt lukuisten muidenkin tehneen niin sosiaalisessa mediassa.
500 dollaria siitä on sinun kenelle tahansa, joka saa heidät maksamaan.
timmyhknowles@gmail.com
Kiitos jo etukäteen, jos edes luet nämä legendat
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
10 kuukautta sitten
Hei.
Olen lähettänyt Nuveille sähköpostia Payacctopupista, mutta en ole saanut vastausta. En myöskään ole löytänyt cybgeuta mistään.
Automaattinen käännös:
jimmi88
Kulta
10 kuukautta sitten
Olen huomannut, että jotkut kauppiaat, jotka eivät aiemmin vastanneet, ovat alkaneet viime aikoina vastata ja pyytää korttitietoja... Mielestäni kyse on vain viivyttelytaktiikasta, mutta sormet ristissä, että asialle on jotain tapahtunut.
Automaattinen käännös:
justiceForUs
Kulta
10 kuukautta sitten
Onko kukaan koskaan käyttänyt toimittamattomia tuotteita "Ei-digitaalisten tuotteiden" osiossa?
Automaattinen käännös:
SimonP
LizzieCG
Hopea
LizzieCG
10 kuukautta sitten
Hei Lizzie - katso parin päivän takainen postaukseni. Cybgeu ja Cybgahabeu ovat
Hanki kaupungintalolta todistus siitä, että olet rekisteröitynyt kyseiseen osoitteeseen, tai vuokrasopimus. Pyydä heitä myös lähettämään sinulle oletettavasti täyttämäsi tilauslomake sekä lokikirjasi.