Voitteko selittää ylläpidolle, mitä minun pitää tehdä avatakseni tämän turnauksen? Kiitos etukäteen.
Automaattinen käännös:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platina
Jaroslav
1 kuukausi sitten
LAHJAKORTTI
KUN
ODOTTAN IKUISESTI
Automaattinen käännös:
Jaroslav
Forum and Reviews Administrator
Salvata1312
1 kuukausi sitten
Voitteko selittää ylläpidolle, mitä minun pitää tehdä avatakseni tämän turnauksen? Kiitos etukäteen.
To the administration, can you explain what I need to do to unlock this tournament? Thanks in advance.
До администрацията , може ли да ли обясните какво трябва да направя за да ми се отключи този турнир.Благодаря предварително
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Hei, jaoin tuloksen Telegramissa tai voit tehdä niin muilla sivustoilla ja se avattiin minulle.
Automaattinen käännös:
danielferrazdelly
Platina
1 kuukausi sitten
Sinun tarvitsee vain poistaa se.
Totuus on kerrottu.
Jos haluat maksaa, lähetä vain tarjouskoodi.
Et lähettänyt sitä. Koska et halua.
ONKO SE TOSI VAI EI?
Se on pointtini.
25 dollaria
.....
Automaattinen käännös:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 kuukausi sitten
Kaikki ovat jo vastanneet. Juraj odottaa lahjakortteja kollegoiltaan, jotta hän voi lähettää ne. Jos hänellä olisi ne, sinullakin olisi jo omasi. Saat ne, aivan kuten sadat pelaajat ennen sinua. Sinun ei tarvitse kirjoittaa tänne joka päivä, kerroin sen jo sinulle.
Automaattinen käännös:
Salvata1312
Kulta
Jaroslav
1 kuukausi sitten
Hei, jaoin tuloksen Telegramissa tai voit tehdä niin muilla sivustoilla ja se avattiin minulle.
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Minulla ei ole Telegramia, mitä muuta sivustoa voin käyttää?
Automaattinen käännös:
Salvata1312
Kulta
Jaroslav
1 kuukausi sitten
Hi, I shared the outcome on telegram or you can do so on other sites and it was unlocked for me.
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Minulla ei ole Telegramia, mistä muualta voin avata sen?
Automaattinen käännös:
Jaroslav
Salvata1312
Salvata1312
1 kuukausi sitten
Kun lopetat turnauksen ja napsautat jakoa, sinulla on pari vaihtoehtoa, joilla voit jakaa tuloksesi. 🙂
Klikkaa jaa-
Ja tämä sinun pitäisi saada-
Valitse yksi ja jaa se. Sen jälkeen sinulla pitäisi olla eksklusiivinen turnaus auki. 🙂
Automaattinen käännös:
danielferrazdelly
Jaroslav
Platina
Jaroslav
1 kuukausi sitten
Selvä. Onnittelut teille kaikille
Olen sanaton
Kaikki kunnia kuuluu CASSINO GURUlle.
.
Pahoittelen CASSINO GURU -tiimin epäilyjä.
ONNITTELUT.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Jaroslav
danielferrazdelly
danielferrazdelly
1 kuukausi sitten
Kuten sanoin, joskus se vie vain aikaa. Meillä ei ole aikomustakaan olla antamatta palkintoja turnauksen voittaneille pelaajille. 🙂
Nauti siitä.
Automaattinen käännös:
danielferrazdelly
Platina
1 kuukausi sitten
"Sanoinhan jo, että joskus se vain vie aikaa. Meillä ei ole aikomustakaan olla antamatta palkintoja turnauksen voittaneille pelaajille. 🙂 Nauttikaa!"