Hei, muutama kuukausi sitten voitin ja pystyin nostamaan 9500 dollaria. Muutamaa viikkoa myöhemmin voitin uudelleen ja yritin nostaa 5000. Yhtäkkiä he poistivat tilini ja ei vain minun tilini vaan myös siskoni tilin, joka oli suositellut minua ja äitiäni lakien tilille, joille viittasimme, he löysivät myös useita tilejä koskevan ongelman. kukaan meistä ei asu yhdessä ja olemme käyttäneet kirjaimellisesti tuhansia pelaamiseen. Olin sairaalassa ja poissa ja siskoni kävi luonani ja pelasimme puhelimillamme, se piti minut järkevänä, kun olin sairaana, annoimme kaikki henkilöllisyystodistuksemme. he saattoivat haluta, olin valmis tekemään aivan mitä tahansa, samoin sisareni ja anoppini hyvin pitkän ajan jälkeen, he sanoivat, etteivät antaneet minulle tiliäni takaisin. Olin enemmän järkyttynyt siitä, etten voinut saada häiriötekijää sairaalassa ollessani kuin rahat. Pikakelaus pari kuukautta, ja he ottivat uudelleen käyttöön siskoni tilin [hän on se, joka suositteli minut] ja ilmoitti, että hän ei enää halunnut lähettää suosituksia, mutta hänen tilinsä palautettiin, vaikka hänen muutama taalansa oli vielä tallessa. Omani on kuitenkin edelleen vammainen, ja sisällä istuu yli 5000. En ymmärrä, kuinka vain viikkoja ennen kuin kävin läpi kaikki heidän vahvistuksensa, hups jne. ja he antoivat minun nostaa 9500, niin seuraavan kerran kun voitan, he tekevät tämän! Kun sanon, että olemme kukin tallettaneet tuhansia tuhansia, tarkoitan, että tuhansia 9500 ja 5000 eivät edes tasapainota minua, se vain katkaisee sen, mitä olisin käyttänyt talletuksiin, onko minulla mahdollisuus saada omani uudelleen käyttöön, kuten siskoni. Hän ei tehnyt mitään, vaan meni satunnaisesti sivustolle, ja se päästi hänet takaisin viestillä, jonka mukaan viittauksia ei enää kuulunut ääneen. Auttakaa
Automaattinen käännös: