Itse asiassa nautin siitä. Tänään, vaikka pyysin tukea kaikkiin kysymyksiini, tein hyviä voittoja. Tänään tein ensimmäisen kotiutuksen BONUS1:n kautta, jossa "nostin" 110usd. Kesti kauan päästä sisään, joten menin sinne ja laitoin toiset 10 (kysyin tuesta oliko kaikki ok) ja nyt saldo on nolla, tein yksinkertaisen 10 talletuksen ja yhtäkkiä pääsin lähelle 200 usd. Tässä vaiheessa aloin työntää tyhjentääkseni sen. Pysähdyin ja nostin 150 usd ja minulla oli 9 jäljellä, kaikki todellisesta saldosta. Mutta SITÄ EI OLE SISÄLLYTETTY JA OLEN ESTETTY, en saa yhteyttä sähköpostitse tai edes chat-tuen kautta.
Olin erittäin onnellinen, koska se on ensimmäinen paikka, jossa olen pelannut kryptolla, ja mielestäni maksoin liian paljon, voitin hyvin, ja sitten he veivät onneni. Mikä pahinta, jos pelaan toisella, menetän vain sen, mitä olen voittanut näillä palveluntarjoajilla, joten loogisesti he vievät paljon pois, kunnes se maksaa taas hyvin. Mutta katsotaan mitä tapahtuu. Tapahtuipa mitä tahansa, ilmoitan kaikesta ja palaan kertomaan, kuinka siinä kävi.
Kiitos kaikille
Automaattinen käännös: