Ja, det skulle jag - Chase som gör Sknvrs kunde inte hitta något om dem. Jag mailade Skins-magnaten men har en annan adress så jag är inte säker på länken. Jag förtjänade inte detta men har haft Infinityluxe och Trevers på Chase så de har behandlat det men ingen återbetalning förrän efter ungefär 45 dagar. Barclays har gjort kreativa digitala lösningar och har bara löst CRSH-depositionen, de har en tillfällig återbetalning så jag hoppas att de inte bestrider det. En jävla mardröm eftersom det här är ett återfall men det går åt rätt håll igen nu och inget stort om det inte släpper.
Yeah I would - Chase doing Sknvrs couldn’t find anything on them I did email Skins magnate but different address so not sure linked. Not had deserv but have had infinityluxe and trevers this all on Chase so they have processed but no refund until 45 days or so. Barclays have done Creative digital solutions and just sorting out CRSH deposit they temp refund so hoping they don’t challenge. Bloody nightmare as this is a relapse but heads in right place again now and nothing huge if it don’t come off