Har läst den här tråden under de senaste veckorna efter att ha varit vilse med goldenbet och kommit till insikten att något inte stämde med det.
Sajten är inte lönsam ibland kraschar ständigt, ibland omöjlig att nå en bonus, uttagsperioder, spel som att stora basar blir otillgängliga etc.
För att se om någon har några råd om hur jag tar upp problemen om jag kan, jag bankar med Monzo. Jag har ett spelblock på plats även om det är banköverföringar. Jag vet inte hur det såg ut att det aldrig sett misstänkt ut med alla dessa falcora-transaktioner.
Genom att titta på här verkar det inte som att jag har någon bra början med att använda banköverföringar efter att ha tittat på falcora. Jag kan se där för att rensa bank/Nucleus365, längre tillbaka till 2024 var det transferop till som kommer upp som en tydlig korsning? All hjälp vore tacksam
Been reading this thread over the last couple of weeks after been at a loss with goldenbet and coming to the realisation something didn’t same right with it.
The site isn’t viable at times constantly crashing, impossible to reach a bonus at times, withdrawal periods, games such as big bass becoming unavailable etc
Looking to see if anyone has some advice how I raise the issues if I can, I bank with Monzo I do have a gambling block in place even though these are bank transfers I don’t know how looking it’s never looked suspicious with all these falcora transactions.
By looking on here it doesn’t seem like am of to a good start with using bank transfers after looking into falcora I can see there to clear bank/Nucleus365, further back to 2024 it was transferop to which is coming up as clear junction? Any help would be grateful