Käyttämällä sivustoamme tai palveluitamme, hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisääHyväksy
KotiValituksetLocowin Casino - Pelaajan nosto on viivästynyt.
Locowin Casino - Pelaajan nosto on viivästynyt.
Ratkaisematta
Tuomiomme
Epävarma tapaus
Mustat pisteet: 161
Määrä:
460 €
Locowin Casino
Turvaluokitus
7.0 Keskitason yläpuolella
Yhteenveto tapauksesta
Käännös
The player from the Netherlands had requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings had not been received yet. He reported that a €280 withdrawal had been cancelled, the funds were returned to his account, and he then lost access to the account before noticing his balance had dropped; he also said a second €180 withdrawal had been cancelled without explanation. We asked for further evidence and clarification, but the casino did not provide a satisfactory response and ignored our attempts to obtain its explanation. As a result, we were unable to move the case forward and the complaint was closed as unresolved.
Alankomaalainen pelaaja oli pyytänyt nostoa ennen tämän valituksen tekemistä. Valitettavasti heidän voittojaan ei ollut vielä vastaanotettu. Hän kertoi, että 280 euron nosto oli peruttu, varat oli palautettu hänen tililleen, ja hän menetti sitten pääsyn tilille ennen kuin huomasi saldonsa laskeneen. Hän sanoi myös, että toinen 180 euron nosto oli peruttu ilman selitystä. Pyysimme lisätodisteita ja selvennystä, mutta kasino ei antanut tyydyttävää vastausta ja jätti huomiotta yrityksensä saada selitys. Tämän seurauksena emme pystyneet viemään asiaa eteenpäin, ja valitus suljettiin ratkaisemattomana.
Automaattinen käännös:
Keskustelu
Yksityinen
DariuszGie
Pronssi
Yksityinen
1 viikko sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja
Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.
Julkinen
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Julkinen
1 viikko sitten
Käännös
Tärkeä huomautus:
Casino Guru ei koskaan pyydä maksua tai pääsyä tileillesi asiakkaan tuntemistoimenpiteen (KYC) suorittamiseksi. Jos joku väittää olevansa Casino Gurulta ja tekee näin, älä jaa minkäänlaisia tietoja.
Otamme pelaajiin yhteyttä ainoastaan tämän virallisen valitusaiheen tai @casino.guru-sähköpostiosoitteiden kautta. Tarkista aina lähettäjän verkkotunnus ja vahvista valituksen ratkaisijan sähköpostiosoite painamalla kyseisen henkilön profiilikuvaa, joka on nähtävissä virallisessa valitusaiheessa.
Jos jokin vaikuttaa epäilyttävältä, ota suoraan meihin yhteyttä.
Ole varovainen.
Important notice:
Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.
We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.
If anything seems suspicious, contact us directly.
Stay safe.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Julkinen
1 viikko sitten
Käännös
Hei DariuszGie,
Paljon kiitoksia valituksen lähettämisestä. Olemme pahoillamme nostoon liittyvästä ongelmasta ja ymmärrämme huolesi. Muista kuitenkin, että on melko tavallista, että nostojen käsittely kestää muutaman päivän tai jopa viikon. Tämä tarkoittaa, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin rahasi näkyvät tililläsi. Tämä viive voi johtua keskeneräisestä KYC-vahvistuksesta tai suuresta nostopyyntöjen määrästä. Siksi suosittelemme pelaajia olemaan kärsivällisiä, tekemään täyttä yhteistyötä kasinon kanssa ja odottamaan vähintään 14 päivää nostopyynnön jälkeen ennen valituksen lähettämistä.
Jos tilisi on varmennettu onnistuneesti, pelihistoriasi tarkistettu, kasino on hyväksynyt noston, etkä ole vieläkään saanut voittojasi 14 päivään nostopyynnön jälkeen, me puutumme asiaan ja teemme parhaamme auttaaksemme sinua. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi.
Ystävällisin terveisin, Valitusten ratkaisukeskus
Dear DariuszGie,
Thank you very much for submitting your complaint. We are sorry to hear about the issue with your withdrawal and understand your concern. However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests. That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you. Thank you in advance for your patience and understanding.
Best regards, Complaints Resolution Center
Automaattinen käännös:
Yksityinen
DariuszGie
Pronssi
Yksityinen
1 viikko sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja
Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.
Yksityinen
DariuszGie
Pronssi
Yksityinen
1 viikko sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja
Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.
Julkinen
DariuszGie
Pronssi
Julkinen
1 viikko sitten
Käännös
Päivitä sähköpostia locowinilta...
Hei, Dariusz,
Toivomme, että tämä sähköposti löytää sinut terveenä.
Huomioithan, että tilisi tarkistuksen jälkeen olemme vahvistaneet, että olet peruuttanut nostonumeron 28188843 summalle 280 euroa. Varat palautettiin pelitilillesi 15.10.2026 klo 23.16 CET, ja käytit näitä varoja myöhemmin pelaamiseen. Tilisi historian mukaan aloit pelata peliä Life and Death.
Valitettavasti pyyntöä ei voida enää käsitellä, kun olet alkanut käyttää varoja.
Update email from locowin...
Hello, Dariusz,
We hope this email finds you well.
Please be advised that, after reviewing your account, we have confirmed that you cancelled the withdrawal number 28188843 for the amount of 280 euros. The funds were refunded to your player account on 15.10.2026 at 23:16 CET, and you subsequently used these funds to play. According to your account history, you began playing the game Life and Death.
Unfortunately, once you begin to use the funds, it is not possible to process the request.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Julkinen
1 viikko sitten
Käännös
Kiitos päivityksistä ja kasinon vastauksen jakamisesta. Ymmärrän huolesi, varsinkin kun uskot, että nostosi peruutettiin ja saldosi pieneni ilman lupaasi.
Kasinon mukaan 280 euron nostosi peruttiin, varat palautettiin tilillesi ja niitä käytettiin myöhemmin Life and Death -pelin pelaamiseen. Olet kuitenkin todennut, ettet suorittanut näitä toimia.
Jotta voisimme tutkia asiaa tarkemmin, voisitteko selventää seuraavia asioita:
Oletko kokenut aiemmin vastaavia tilin käyttöongelmia? Saitko tilisi takaisin käyttöösi ja vaihdoitko salasanasi?
Voisitko lähettää kuvakaappauksen pelihistoriastasi ajalta 14.–16. lokakuuta 2026, josta näkyvät päivämäärät, kellonajat ja panosten määrät?
Mitä tapahtui toiselle 180 euron nostollesi? Antoiko kasino mitään selitystä sen peruuttamiselle?
Oletko ilmoittanut epäillystä luvattomasta tilillesi pääsystä ja teknisestä häiriöstä kasinolle? Jos olet, jaa kuvakaappauksia heidän vastauksestaan.
Ymmärräthän, että tapahtumahistoriassasi näkyvät epätavalliset päivämäärät ja maksutapa eivät välttämättä todista luvatonta toimintaa. Meidän on tarkistettava tapahtuma- ja pelitiedot ymmärtääksemme paremmin, mitä tapahtui.
Kiitos yhteistyöstäsi.
Thank you for the updates and for sharing the casino's response. I understand your concern, especially since you believe that your withdrawals were cancelled and your balance decreased without your authorization.
According to the casino, your €280 withdrawal was cancelled, the funds were returned to your account, and they were subsequently used to play the game Life and Death. However, you have stated that you did not perform these actions.
To help us investigate further, could you please clarify the following:
Have you experienced any similar account access problems before? Were you able to regain access to your account, and did you change your password?
Could you please provide a screenshot of your gameplay history covering October 14–16, 2026, showing the dates, times, and amounts of the bets?
What happened to your second withdrawal of €180? Did the casino provide any explanation for its cancellation?
Have you reported the suspected unauthorized account access and the technical glitch to the casino? If so, please share screenshots of their response.
Please understand that the unusual dates and payment method displayed in your transaction history do not necessarily prove unauthorized activity. We need to review the transaction and gameplay records to better understand what happened.
Thank you for your cooperation.
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
DariuszGie
Pronssi
Arkaluontoinen liite
1 viikko sitten
Käännös
Hyvä sovittelija,
Kiitos, että otitte asiani hoitaaksenne. Tässä ovat selkeät vastaukset kysymyksiisi:
1. Tilin käyttöoikeus ja salasana:
Ei, minulla ei ole koskaan ollut mitään tilinhallintaongelmia ennen tätä tapahtumaa.
Tapahtumailtana minut kirjattiin yllättäen ulos enkä pystynyt kirjautumaan sisään salasanallani.
Minut pakotettiin käyttämään "Unohdin salasanani" / palautusprosessia kirjautumisen palauttamiseksi. Kun kirjauduin takaisin sisään, saldoni oli pudonnut 42,12 euroon.
2. Pelihistoria (14.–16. lokakuuta 2026):
Liitän mukaan/toimitan kuvakaappauksia veto-/pelihistoriastani 14.–16. lokakuuta 2026.
Kuten näette, ulkonaliikkumiseni aikana tapahtui äkillinen häiriö.
3. Toinen nosto (180 €):
Kasino on täysin jättänyt huomiotta kysymykseni koskien toista 180 euron nostoa.
Molemmat kotiutukset (280 € + 180 € = yhteensä 460 €) peruutettiin samanaikaisesti täsmälleen samojen tietokantavirheiden vuoksi (transaction_date_invalid ja year 1899). Kasino käsitteli 280 €:n pyyntöä vain väittääkseen, että pelasin sen pois, eikä antanut mitään selitystä jäljellä olevalle summalle.
4. Kasinolle raportointi ja heidän vastauksensa:
Kyllä, ilmoitin sekä teknisistä häiriöistä että epäillystä luvattomasta pääsystä Locowiniin useita kertoja live-chatin ja sähköpostin kautta.
Heidän live-chat-bottinsa asettaa pelaajat loputtomaan silmukkaan ilman yhteyden muodostamista ihmisagenttiin, ja heidän sähköpostituensa lähetti vastauksia mallipohjin, jotka jättivät huomiotta 1899-virheet ja luvattoman Pay By Crypto -menetelmän.
Vuoteen 1899 ja Pay By Crypto -palveluun liittyen:
Ymmärrän, että tietokantahäiriöitä esiintyy, mutta huomioithan:
En ole KOSKAAN käyttänyt kryptovaluuttoja; talletukseni tehtiin tavallisten vaihtoehtojen (SOFORT) kautta.
Peruutus tapahtui maksutavalla, jota en omista, aikana, jolloin tunnistetietoni mitätöitiin, ja siitä aiheutui 460 euron suora tappio.
Pyydän ystävällisesti CasinoGurua pyytämään Locowinilta 15. lokakuuta klo 23.16 CET tapahtuneen kirjautumisistunnon IP-osoitelokit, jotta voin verrata niitä tavalliseen valtuutustietooni.
Dear Mediator,
Thank you for taking my case. Here are the clear answers to your questions:
1. Account Access & Password:
No, I have never experienced any account access issues prior to this event.
On the night of the incident, I was unexpectedly logged out and could not log back in with my password.
I was forced to use the "Forgot Password" / recovery process to regain access. Once I logged back in, my balance had dropped to €42.12.
2. Gameplay History (Oct 14–16, 2026):
I am attaching/will provide screenshots of my Bet/Game History for October 14–16, 2026.
As you will see, there is an abrupt disruption during the time I was locked out.
3. The Second Withdrawal (€180):
The casino has completely ignored my questions regarding the second withdrawal of €180.
Both withdrawals (€280 + €180 = €460 total) were cancelled simultaneously with the exact same database errors (transaction_date_invalid and year 1899). The casino only addressed the €280 request to claim I played it away, while providing zero explanation for the remaining amount.
4. Reporting to Casino & Their Response:
Yes, I reported both the technical glitches and suspected unauthorized access to Locowin via Live Chat and Email multiple times.
Their live chat bot puts players in an infinite loop without connecting to a human agent, and their email support sent template responses ignoring the 1899 errors and the unauthorized Pay By Crypto method.
Regarding the 1899 date and Pay By Crypto:
I understand that database glitches happen, but please note:
I have NEVER used Crypto; my deposits were via standard options (SOFORT).
The cancellation occurred on a method I don't own, during a timeframe when my credentials were invalidated, and resulted in a direct loss of €460.
I kindly request CasinoGuru to ask Locowin for the IP address logs for the login session on Oct 15, 23:16 CET, to compare it with my standard autho
Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
DariuszGie
Pronssi
Arkaluontoinen liite
1 viikko sitten
Käännös
Automaattinen käännös:
Yksityinen
DariuszGie
Pronssi
Yksityinen
2 päivää sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja
Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.
Julkinen
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Julkinen
2 päivää sitten
Käännös
Hyvä DariuszGie,
Valitettavasti olemme tilanteessa, jossa emme voi edetä tämän valituksen kanssa. Yleensä yrittäisimme ottaa yhteyttä kasinoon ja pyytää heidän selitystään. Tällä kasinolla on kuitenkin yli 20 suljettua tapausta "ei reaktiota" -käytännön vuoksi, mikä osoittaa selvästi, ettei se ole kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme.
Valitettavasti joudumme sulkemaan valituksesi "ratkaisemattomana". Tämä vaikuttaa kasinon kokonaisarvosanaan. Ymmärrän, että tämä ei ole tyydyttävä ratkaisu ongelmaasi. Ratkaisemattomien valitusten aiheuttama arvosanan lasku voi kuitenkin muuttaa kasinon lähestymistapaa.
Valitettavasti meillä ei ole muuta vaihtoehtoa, koska Locowin Casinolla näyttää olevan yleinen käytäntö jättää täysin huomiotta yrityksemme sovitella kaikenlaisia ongelmia. Tarkista kaikki epäonnistuneet neuvotteluyrityksemme.
Olemme lähettäneet lukuisia sähköposteja ja yrittäneet kommunikoida live-chatin edustajien sekä kumppanuustiimin jäsenten kanssa. Valitettavasti kaikki yritykset ratkaista ongelmia ovat epäonnistuneet valitusten määrän kasvaessa. Suosittelemme ehdottomasti pysymään poissa Locowin Casinolta. Toivon, että voisin olla enemmän avuksi.
Kasino voi käsitellä tämän valituksen uudelleen milloin tahansa.
Ystävällisin terveisin,
Jean
Dear DariuszGie,
Unfortunately, we have reached a point where we are unable to move forward with this complaint. Generally, we would now try to get in touch with the casino and ask for their explanation. However, this casino has 20+ cases closed as "No Reaction Policy," which clearly shows that it is not interested in cooperating with us.
Sadly, we are forced to close your complaint as "unresolved." This will affect the overall rating of the casino. I understand that this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in rating caused by unresolved complaints could change the casino’s approach.
Regrettably, we have no other choice since it seems to be a common practice for Locowin Casino to completely ignore our attempts to mediate any kind of issue. Please check all our failed attempts to negotiate.
We have sent numerous emails and tried to communicate with live chat representatives, as well as with affiliate team members. Unfortunately, all efforts to resolve any issues have died as the complaints grew in numbers. We strictly recommend staying away from Locowin Casino. I wish I could be of more help.
The casino can reopen this complaint anytime.
Best regards,
Jean
Automaattinen käännös:
Lähetimme sinulle sähköpostia
Tarkista saapuneet viestisi ja paina linkkiä, jonka lähetimme osoitteeseen: youremail@gmail.com
Linkki vanhenee 72 tunnin kuluessa.
Tarkista "roskaposti" ja "tarjoukset" -kansiosi tai paina alla olevaa painiketta.