Oli todella vaikuttavaa ja mielenkiintoista yrittää arvata mitä kuvat olivat. Se oli myös rentouttavaa. Pelaan ehdottomasti uudelleen
Automaattinen käännös:
nikos2000
Platina
1 vuosi sitten
Se oli hauskaa
Automaattinen käännös:
nikos2000
Platina
1 vuosi sitten
Valmis
Automaattinen käännös:
NikosPro
Kulta
1 vuosi sitten
Oli erittäin hauskaa ja mielenkiintoista yrittää arvata kuvia – ja rehellisesti sanottuna myös rentouttavaa. Pelaan ehdottomasti uudestaan!
Automaattinen käännös:
NikosPro
Kulta
1 vuosi sitten
Onnea kaikille
Automaattinen käännös:
NikosPro
Kulta
1 vuosi sitten
Toivottavasti voitan!!
Automaattinen käännös:
makis32
Kulta
1 vuosi sitten
Hieno peli
Automaattinen käännös:
makis32
Kulta
1 vuosi sitten
Kuvien arvaamisessa oli jotain sekä kiehtovaa että rauhoittavaa. Palaan siihen varmasti uudestaan.
Automaattinen käännös:
Sonicfox
Hopea
1 vuosi sitten
Hankalaa mutta hauskaa! Ehdottomasti sai minut ajattelemaan laatikon ulkopuolella. 😊
Automaattinen käännös:
triantafyllos
Hopea
1 vuosi sitten
Tosi kiva peli
Automaattinen käännös:
triantafyllos
Hopea
1 vuosi sitten
Olen melko varma, että voitan 😊
Automaattinen käännös:
triantafyllos
Hopea
1 vuosi sitten
Se oli todella siistiä! Tykkäsin yrittää selvittää kuvia – se oli hauskaa ja viileää. Pelaan sitä taas täysin
Automaattinen käännös:
takistakis
Hopea
1 vuosi sitten
Olen valmis
Automaattinen käännös:
takistakis
Hopea
1 vuosi sitten
Toivottavasti pisteillä ei ole väliä😁
Automaattinen käännös:
takistakis
Hopea
1 vuosi sitten
En odottanut sen olevan niin hauskaa, mutta kuvien arvailusta tuli todella vaikuttava ja yllättävän mukaansatempaava. Jotkut olivat hankalia, mutta se vain teki siitä tyydyttävämpää, kun sain ne oikein. Lisäksi koko jutussa oli tämä rentouttava tunnelma, joka teki siihen helpon päästä.
Automaattinen käännös:
YurisGagarinos
Hopea
1 vuosi sitten
Minulla oli rehellisesti sanottuna hauskaa sen kanssa. Yritin selvittää, mitä kukin kuva todella houkutteli – se oli sekä haastavaa että erittäin mielenkiintoista. Jotkut kuvat saivat minut todella ajattelemaan, mutta se oli osa hauskaa. Kaiken lisäksi se tuntui melko rauhoittavalta, melkein kuin pieneltä henkiseltä tauolta. Aion ehdottomasti kokeilla sitä joskus pian uudelleen.