Home Online Casinos Bob Casino Review

Bob Casino Review

Players from Virginia Not Accepted
5.3 Reputation
rating
Questionable
Reputation
Players from Virginia Not Accepted
Questionable
Reputation
Author: Matej Novota | This review was last updated: 2020-05-12T00:00Z  

We've thoroughly reviewed Bob Casino and gave it a questionable reputation rating. This casino has some good qualities, but also a lot of negatives because of which it's better to play elsewhere. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Bob Casino is related to other online casinos listed below and its rating is also negatively influenced by them. Read the full review below and learn more about this casino.

According to our research and estimates, Bob Casino is a medium-sized online casino revenue-wise. However, it's a part of a big group of related casinos with high combined revenues. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

We currently have 1 complaints directly about this casino in our database, as well as 26 complaints about other casinos related to it. Because of these complaints, we've given this casino 12,100 black points in total, out of which 9,600 come from related casinos. You can find more information about all of the complaints and black points below.

Bob Casino appears on 2 blacklists, but they haven't influenced our rating of this casino. We've chosen to ignore them either because they're related to the casino's previous owner, or because some other applicable reasons.

As we already mentioned, we've given Bob Casino a questionable reputation rating. That means that while it's not completely bad, it does have some negative qualities because of which it's advisable to look for a better online casino to play at.

Read more Read less
Residents from
Virginia
Not accepted
IP addr. from
Virginia
Not blocked
VPN
usage
Prohibited
Website
Language
English (+10)
Live Chat
Language
English
Email Support
Language
English (+10)
No Deposit Bonus
Not available
Deposit Bonus
Not available
Owner
Direx N.V.
Established
2017
Withdrawal limit
$40,000  per month
Licensing Authority
Malta
Perfect
Interesting Facts
  • Questionable reputation mostly because of sister casino Playamo
  • Medium sized casino popular in Netherlands
Positives
  • Good selection of games
  • Multiple currencies in one account
  • Hippie branding (Bob Marley thematic)
Negatives
  • Live chat is available 24/7, but not for all languages
  • Not all of the terms and conditions are translated to the language option provided on the website

Complaints about Bob Casino and related casinos (27)

We have conducted extensive research on the web and as a result we have found following 27 complaints on Bob Casino or any brands that might be interconnected with it. Taking into account seriousness and credibility of these complaints and estimated size of casino revenues we decided to give Bob Casino a Questionable reputation.

Questionable Casino Reputation
Direct complaints about Bob Casino
Publicity helped
Black points: 2500
Delayed withdrawal process.
The player had almost one million euros on their account when it went under the investigation and was temporarily closed. During the investigation period, the player was offered to accept much smaller winnings of €100,000 and a car instead of the million. But the player fought hard for his justice and later on, well, guess.... they won the fight!!! The casino paid them their winnings of €941,287.19 in full.
 
This complaint is from 1/2018
Disputed amount: €941,287 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Complaints on related Playamo Casino (Same management)
No reaction, passive regulator
Black points: 2173 (1,086 for this casino)
The player's winning was confiscated and his almost full deposit returned after the casino accused him of a fraud.
The player, Soyjin, requested a withdrawal which was declined due to a suspicion of a fraud. Although it said that the requested withdrawal of AUD11,814 was accepted, it didn't show up at the player's bank account. He was informed that only AUD686 would be returned to him and that was a surprise to him since he made an AUD750 deposit. Soyjin asked the casino to provide a proof of his fraudulent activity, but they never provided any. The case remains unresolved.
 
This complaint is from 10/2018
Disputed amount: A$12,500 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 1703 (851 for this casino)
The player's account was closed due to broken terms and conditions of the casino.
The player complained that their winning was confiscated and the deposit was returned to them due to the strategy that was aimed at gaining of an unfair winning. Since the player wanted to better understand the casino's actions, they were advised by the chat representative to write them an email. The casino never responded to the complaint and it remains unresolved.
 
This complaint is from 8/2018
Disputed amount: A$9,000 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Show 1 similiar complaints with 1,703 black points in total (851 for this casino)
Publicity helped
Black points: 1100 (550 for this casino)
The player was accused of having multiple account holdings.
After the player requested a withdrawal, they tried to log in to the account and found out it was blocked. They immediately contacted the chat where they directed them to check their email. There the player found out they were accused of having multiple account holdings but the casino didn't provide any relevant proofs at all. After a more thorough investigation, the casino found out that due to a technical error, their system marked the player's account as a duplicate with other player's account, which was not related to the player at all. That is why they decided to refund the player's account and reopen their account. They also apologized for the inconvenience they caused the player. The complaint is now solved.
 
This complaint is from 9/2018
Disputed amount: $22,000 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Publicity helped
Black points: 110 (55 for this casino)
The player's winning was confiscated due to a country restriction.
The player provided the casino with their driver's license from the U.S. but he is the citizen of Bosnia&Hercegovina and Serbia but the casino decided that the player was from a restricted country of USA and they won't pay him his winning. He tried to verify his account but didn't succeed at first. Later on, the casino confirmed that after the player passed the new document verification, his funds were returned to his player's account and were ready for a cashout, if needed. The complaint is now solved and closed.
 
This complaint is from 9/2018
Disputed amount: $2,200 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Publicity helped
Black points: 50 (25 for this casino)
Complicated withdrawal processing.
The player made a deposit of AUD300 via MasterCard and after he had won, he requested a withdrawal of AUD600, but it was declined. Then he tried to withdraw via bank transfer through his bank located in Singapore, but it was also declined. The casino sent him an email where he was asked to request a company withdrawal since an individual one wasn't possible. About three months after this complaint was filed, the casino confirmed that the player was paid in full and the complaint is now closed.
 
This complaint is from 11/2018
Disputed amount: A$600 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Publicity helped
Black points: 50 (25 for this casino)
The player's payout process was delayed due to the complications of finding a way to retrieve their winning.
The player from Australia requested a withdrawal with the same debit card he had deposited with, which was his ANZ bank card. Later on, he was informed by the casino representative that many banks in Australia wouldn't accept Visa transactions from international casinos so the finance department would have to refund it back into his casino account. Little over eight months later, the casino confirmed that the player's money was returned to their player's account and the complaint was now solved.
 
This complaint is from 11/2018
Disputed amount: A$2,000 (bonus money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Show 3 similiar complaints with 210 black points in total (105 for this casino)
Publicity helped
Black points: 730 (365 for this casino)
The casino accused the player of opening two accounts, blocked their account and he was unable to withdraw his winning.
The player, Matthew, accused the casino of confiscating his money for no reason. The casino responded by saying that the player violated the rules but did not provide evidence of this. Matthew did not receive his winning and was left with nothing. In this case, we would suggest him to contact the regulator, however, the Curacao regulators aren't among the best ones and chance of this complaint being resolved, is very low.
 
This complaint is from 12/2017
Disputed amount: €19,000 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Publicity helped
Black points: 91 (45 for this casino)
The casino accused the player of abusing bonuses for no relevant reason.
The player complained that the casino confiscated all his winnings. The casino Playamo replied that the player abused bonuses but did not give any relevant evidence. The player insisted that his winnings were 100% legitimate, but the casino still insisted on their decision. There is no further information available.
 
This complaint is from 1/2018
Disputed amount: €1,500 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Show 1 similiar complaints with 91 black points in total (45 for this casino)
Complaints on related Betchan Casino (Same management)
Insufficient evidence from casino
Black points: 183 (91 for this casino)
The player's funds were confiscated with no relevant reason and the casino never provided any proof of any broken rules.
The player played slots games with a deposit bonus, fulfilled all the wagering requirements, had the documents verified, and ended the play with the leftover balance of BTC1.32005238. After that, the casino confiscated the player's whole balance. Later on, the player received an email where it stated that they had broken few rules due to a collision with other players, provided incorrect registration data, developed strategies aimed to gain unfair winnings, made fraudulent actions against other online casinos or payment providers, created two or more accounts, and other types of cheating. The casino never responded to the player's emails nor did they provide any proof of breaking the rules of the casino. We believe that the information and proofs the casino presented are not justified enough to confirm the accusations against a player. There is no further information on this case.
 
This complaint is from 12/2016
Disputed amount: 1.32 BTC (bonus money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Complaints on related 22bet Casino (Same management but different owner)
No reaction, passive regulator
Black points: 12513 (3,128 for this casino)
Player’s withdrawal has been declined.
The player complains that the casino is not paying out her winnings. This issue occurred when the casino suggested her to use other payment methods to process the withdrawal.
 
This complaint is from 11/2019
Disputed amount: 100,000 CHF (real money)
Read more
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 1900 (475 for this casino)
The player's winnings were confiscated without any explanation.
The casino confiscated the player's winnings of $675 and closed their account without an explanation. The casino recommended the player to contact their licensing authority, Curacao. Ever since then, there is no further information available.
 
This complaint is from 1/2019
Disputed amount: $6,754 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 668 (167 for this casino)
Complicated and delayed withdrawal process.
The player wanted to withdraw DKK8,000 but wasn't able to do so and the casino never helped them to resolve this issue. No further information is available.
 
This complaint is from 11/2018
Disputed amount: 10,000 kr. (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 587 (146 for this casino)
Extremely long and complicated withdrawal process.
The player made a deposit of AU$150 and won AU$1,756 without a bonus. After they requested the withdrawal, they sent all the documents needed for the account verification and later on, the payout was declined. When the player asked the support for an explanation, they first claimed that the bank was blocking the withdrawal and then they said that there was a technical problem with the player's bank card. Unfortunately, there is no more information on whether the player received their money or not.
 
This complaint is from 11/2018
Disputed amount: A$1,756 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 500 (125 for this casino)
Extremely delayed withdrawal process.
The player, Thescug, requested a withdrawal of $1,000 and provided all the documents needed for his account verification. About fifteen days later, he contacted the casino via live chat for an update and they informed him it would take 7 days to process the transaction. But the seven days already passed and the payout became delayed. There is no further information on whether he received his money or not and the case remains unsolved.
 
This complaint is from 9/2018
Disputed amount: $1,000 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 389 (97 for this casino)
Complicated and delayed verification and withdrawal process.
Paul requested a withdrawal of CHF700.44 and submitted all the documents that were needed for his account verification multiple times. He never received a relevant answer from the casino and the complaint remained unresolved.
 
This complaint is from 1/2019
Disputed amount: 700 CHF (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 368 (92 for this casino)
Complicated and delayed withdrawal process.
Simon requested a withdrawal of $645 but it was delayed because the casino claimed there was an issue with his bank. When Simon called and checked with his bank, they said they have no problem accepting the payment. The casino then recommended him to try a different payment method and once he tried them, they wouldn't work either. We're not sure if the player received his winnings but the complaint remains unsolved.
 
This complaint is from 12/2018
Disputed amount: $645 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 339 (84 for this casino)
Complicated and delayed withdrawal processing.
The player from Australia requested a withdrawal of AU$801 but he wasn't able to withdraw the money via the payment method he chose. The casino recommended him to use SEPA but that payment method is only available in Europe. No further information was provided ever since then and the complaint remains unsolved.
 
This complaint is from 1/2019
Disputed amount: A$801 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 284 (71 for this casino)
The player wasn't able to withdraw his winnings.
Samturner321 tried to withdraw his winnings of $447 via the same method he made his deposit with but he wasn't able to receive it. The casino recommended him to use a different method and once he used PayPal, his request was denied again. After that attempt, the casino stopped replying to Sam's emails. No further information is available ever since then.
 
This complaint is from 12/2018
Disputed amount: $447 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 263 (65 for this casino)
The player wasn't able to receive his winnings.
Angus had been trying to withdraw his winnings via VISA, the same way he deposited them, but it just became impossible. Every time he tried to do so, it wouldn't let him. He seemed to not be able to understand why would it be happening since he never used any bonus and met all of the wagering requirements. No further information is available ever since then.
 
This complaint is from 10/2018
Disputed amount: $400 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 261 (65 for this casino)
Complicated and delayed withdrawal and verification processing.
Challenger038 requested a withdrawal of €350 and was asked by the casino to send all the documents needed for the account verification. He did send them in right away, but still, the whole payout was delayed. Later on, his access to the account was denied due to a country restriction and shortly after that he received an email that stated his money was able to be withdrawn again. Unfortunately, Challenger038 didn't want to believe it. There is no further information about this complaint and it remains unsolved.
 
This complaint is from 11/2018
Disputed amount: €350 (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 257 (64 for this casino)
The player wasn't able to withdraw his winnings.
The player requested a withdrawal of SEK 3,600 for about three times in the row and every time it would get denied and the funds were returned to the player's account. When Henke asked the casino for an explanation, they told him that a specialist would investigate this issue. No more information is available ever since then.
 
This complaint is from 10/2018
Disputed amount: 3,600 kr (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 100 (25 for this casino)
The player wasn't able to withdraw his winnings.
Jamesfrench16 wanted to withdraw his money because he wanted to stop gambling but whenever he tried to do so, he would receive a payment error. The casino recommended to him to use a different payout method but most of them were not available for him due to his country residence, Victoria. There is no further information available and the complaint remains unresolved.
 
This complaint is from 9/2018
Disputed amount: ?? (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 50 (12 for this casino)
Complicated and delayed withdrawal processing.
The player requested a withdrawal but about a week later, it was denied. When he contacted the casino about it, they claimed that his bank denied the transaction. He found it impossible since he was able to deposit via his bank and requested a new withdrawal and it was denied again. No more information is available.
 
This complaint is from 1/2018
Disputed amount: ?? (real money)
Read more on: askgamblers.com
Read more
Show 12 similiar complaints with 4,066 black points in total (1,013 for this casino)
Insufficient evidence from casino
Black points: 2716 (679 for this casino)
Player’s account suspended after the verification process.
David found his account blocked after the verification procedure. He received an email from the casino, but his replies are being ignored. We closed the complaint as ‘unresolved’ because the casino failed to provide the required information.
 
This complaint is from 9/2019
Disputed amount: $9,170,000 COP (real money)
Read more
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 2463 (615 for this casino)
Player’s deposit refund has been delayed.
The player from Portugal is claiming a refund of his deposited funds. We closed the complaint as ‘unresolved’ because the casino failed to reply.
 
This complaint is from 6/2020
Disputed amount: €8,700 (real money)
Read more
Read more
No reaction, passive regulator
Black points: 2367 (591 for this casino)
Player’s account has been blocked.
The player from Italy had his account blocked after depositing funds in to his account.
 
This complaint is from 4/2020
Disputed amount: €8,500 (real money)
Read more
Read more

Have you found a relevant complaint about this casino, or do you have personal bad experience? Help others and submit your complaint.

* We only list complaints, where the casino might be breaking our Fair Gambling Codex.

Bob Casino Bonus

5.3
/10
Questionable Casino reputation reputation

1st Deposit Bonus - Bob Casino

Not Available in Virginia
  • Minimal deposit: $20
  • Value per spin: $0.1
  • Wagering requirements: 40x bonus
  • Maximal bet: $5
  • You should get this bonus relatively FAST
  • New players only
  • Full Terms apply
  • 100 Spins will be given for pre-selected slot games and will be credited in 4 batches of 25 for 4 days
  • Live games cannot be used for bonus wagering
  • Free spin winnings must be wagered 40x
 
  • Available for following countries:
Use promo code
in your account
BEHAPPY
Visit Casino
5.3
/10
Questionable Casino reputation reputation

2nd Deposit Bonus - Bob Casino

Not Available in Virginia
  • Minimal deposit: $20
  • Wagering requirements: 40x bonus
  • Maximal bet: $5
  • You should get this bonus relatively FAST
  • Full Terms apply
  • Live games cannot be used for bonus wagering
 
  • Available for following countries:
Use promo code
in your account
JUNGLE
Visit Casino
5.3
/10
Questionable Casino reputation reputation

3rd Deposit Bonus - Bob Casino

Not Available in Virginia
  • Minimal deposit: $20
  • Value per spin: $0.1
  • Wagering requirements: 40x bonus
  • Maximal bet: $5
  • You should get this bonus relatively FAST
  • Full Terms apply
  • Live games cannot be used for bonus wagering
  • Free spin winnings must be wagered 40x
 
  • Available for following countries:
Use promo code
in your account
BOBONELOVE
Visit Casino

Bob Casino Payment methods

Payment Method Deposit
Limits & fees
Withdrawal
Limits & fees
Withdrawal Time
Neteller Neteller Can$20 - Can$4,000
Can$20 - Can$4,000
-
Skrill Skrill Can$20 - Can$4,000
Can$20 - Can$4,000
-
PaySafeCard PaySafeCard Can$10 - Can$4,000
Can$20 - Can$4,000
-
ecoPayz ecoPayz Can$5 - Can$1,000
Can$10 - Can$1,000
-
Mastercard Mastercard Can$10 - Can$10,000
Can$20 - Can$4,000
1 - 3 days
VISA VISA Can$10 - Can$10,000
Can$20 - Can$4,000
1 - 3 days
SOFORT Überweisung SOFORT Überweisung €10 - €4,000
Not Available -
InstaDebit InstaDebit Can$10 - Can$4,000
Can$10 - Can$4,000
-
WebMoney WebMoney €10 - €250
€10 - €250
-
QiWi QiWi €5 - €1,000
€10 - €1,000
-
Trustly Trustly €10 - €4,000
€20 - €4,000
-
Neosurf Neosurf Can$15 - Can$6,000
Not Available -
Maestro Maestro Can$10 - Can$10,000
Not Available -
Zimpler Zimpler €10 - €4,000
Not Available -
Yandex Yandex €5 - €1,000
€10 - €1,000
-
iDebit iDebit Can$10 - Can$4,000
Can$10 - Can$4,000
-
WireCard WireCard - - -
Bank transfer Bank transfer Not Available €500 - €4,000
1 - 5 days
Interac e-Transfer Interac e-Transfer - - -
Rapid Transfer Rapid Transfer €10 - €4,000
Not Available -
Klarna Klarna €20 - €4,000
Not Available -
Svyaznoy Svyaznoy €5 - €1,000
Not Available -
Interac Interac Can$10 - Can$4,000
Not Available -

Bob Casino Games

Slots
Roulette
Video poker
Bingo
Blackjack
Baccarat
Craps
Keno
Scratch cards

Bob Casino Game providers

Top 10 trusted casinos
Drake Casino
9.2
CasinoMax
8.5
Raging Bull Slots Casino
8.4
Rich Palms Casino
8.4
Vegas Crest Casino
8.6
Wild Casino
8.6
BetNow Casino
8.5
Spinfinity Casino
8.3
Uptown Aces Casino
7.8
Gossip Slots Casino
8.8
Bob Casino
5.3/10
Questionable Reputation
Bob Casino
5.3/10
Questionable Reputation
Visit Anyway